Friday, April 17, 2009

Sekolah Kebangsaan Sungai Lui

Assalamualaikum,
Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha pengasih.

Minta maaf semua kerana tidak sempat untuk mengemaskini blog ni. Sebagai seorang guru pelatih yang sedang menjalani praktikum, aku memang tiada masa yang mencukupi untuk blog ini. Walaubagaimanapun akan ku cuba sedaya upaya untuk kemas kini walaupun hanya sedikit gambar. Memadailah sekadar gambar ya!

Pemandangan dari bilik guru di pagi hari. Best tak?

Ni lagi satu.

Cikgu yang makin berisi. (hehehe)

Teman se-praktikumku merangkap teman
sebilik kat rumah makcikku.

Pemandangan padang Sk. Sg. Lui

Perhimpunan pagi

Salah satu aktiviti kat sekolah;
menggantung banner

Nilah budak-budak darjah 6 yang aku ajar PJ;
banyak cakap oooo...

Itu sahaja untuk kali ini. Ini sahaja yang ku mampu, semoga lain kali sempat lah ku kemaskini lagi. huhhuhuu.

Adios....



11 comments:

Semanis Garam said...

di mana sekolah tu? i mean, negeri mana?

adyri said...

Hulu Langat, Selangor. 1 darjah ada 2 kelas je. kat situ ramai gak la murid asli.

susah oooo ajar murid asli ni. ajar2 x pham. ajar2 x dpt. last2 lantak ko la.

SCHAKEYRA said...

skolah dye macam sgt aman~~

tukangbuatsushi said...

best aa skolah ko...
cam kt oversea...
tiap2 ari aku bwk camera klo aku skolah kt situ...

adyri said...

ye, suasananya yang sangat aman dan tenang di waktu pagi dengan kabus masih lagi menutupi rumah-rumah dan jalanraya. tiap-tiap pagi hirup udara yang segar, kalau aku bawak moto dalam 20-40km/j je. syok ooo.

jemput lah ke sekolah akau. heheheh

j@cQuE said...

hi,sorry nak tanye jap...SK Sungai Lui ngan SK Sungai Serai dekat tak? klo dtg dari Cheras akan lalu tak SK Sg. Serai?

adyri said...

hmm boleh la. dari cheras mmg lalu sg serai, bukit raya, dusun tua.

chee-mo_aieyn said...

hyep,, sya nyh ex-student sk sg lui,,
welcome ye ckg,,
hehe,,

clumsy said...

just finished my ROS there. SKSL awesome..! ^^

Unknown said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 水晶 長灘島 長灘島旅遊 長灘島景點 長灘島機加酒 長灘島必買 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 婚禮顧問 婚禮顧問

Hasmania Abas said...

especially to somebody names 'Unknown"
I am very upset with you ....... why you write in Mandarin ???....why not English everybody can understand what you said...any comment please to be friends for every things...do not write in Mandarin better write in English .....all Malaysian only 55% knows Mandarin writing and hope your can translate in English and please do not change anything what you write in Mandarin ...anything please email me hasmania67@yahoo.com