Monday, July 6, 2009

Result

Assalamualaikum wbt...

Hmm, result dah keluar dah. Dah tengok dah pun. Teruja? Oh tidak sama sekali. Kecewa? Ada la juga sikit-sikit masa mula-mula tengok. Tapi bila difikir-fikirkan; yup, I'm deserved it!

Sekarang ini, aku dah tak fikir untuk buat yang terbaik dan dapat result yang bagus. Cukuplah sekadar lulus sahaja. Unmotivated already. Huh...

Terutamanya subjek research. Apabila lecturer bagi input yang sedikit, maka anak murid pun bagi sikit juga lah. Inilah yang terjadi kepadaku (suka hati je salahkan lecturer, padahal memang malas).

Apa-apa pun, kehidupan haruslah diteruskan. Jangan mudah berputus asa. Harus berusaha lebih gigih lagi! Ayuh!

Adios....


* bosannye takde kuliah...

6 comments:

SCHAKEYRA said...

ada kuliah pon bosan.. takder kuliah pon bosan heheheheh~~ takpe... takper.. for dat result, just doa2 dis sem lg bgus!!

adyri said...

aku x mengharap sangat dapat bagus sem ni sbb 2 sem blaja ngan mr. tan rekod mmg x elok.

babyling said...

rezaki research semester ini agak kurang memberangsagkan....

adyri said...

ya, betul tu. Memang mengecewakan dengan sumber yang sangat terhad dan lecturer y tidak mahir (mmg x byk membantu pun). Redha sajalah.

Bat said...

result aku 'sangat' memberangsangkan(untuk orang yang bermasalah macam aku) semester ni.

tapi tetap 2nd class lower, huhu..

adyri said...

ok la tu bad. bgs2.