Thursday, August 20, 2009

Festival Nasyid IPGM Zon Tengah

Assalamualaikum Wbt...

Segala puji bagi tuhan sekelian alam, tuhan yang maha pemurah, maha pemberi rezeki dan maha segala-galanya.

Semalam 19 Ogos 2009 bertempat di Balai Budaya, Ipoh berlangsungnya Festival Nasyid IPGM Zon Tengah. Banyak kenangan yang berlaku.

Demam

Kami bertolak ke Ipoh pada hari selasa dan tiba di Sun Inns Hotel (tidur dalam dorm) untuk bermalam. Kebetulan apabila sampai hujan turun agak lebat, aku main redah je hujan tu lepas tu tak terus mandi. Malamnya badan rasa panas dan tekak rasa perit, rasa ada kahak melekat dekat tekak.

Sangat risau, takut tak boleh menyanyi pada esoknya. Bangun pagi, badan masih panas. Tekak pun rasa makin teruk. Aku cuba minum banyak air, sampai kencing pun banyak kali masa kat Balai Budaya. hehehe...

Johan

Terharu, dapat johan. Pengarah pun datang.
Bergambar selepas habis acara.

Semasa latihan, kami akan cuba untuk set masa dan aku akan cakap begini:

"Majlis mempersilakan kumpulan yang mendapat giliran ketiga untuk membuat persembahan, majlis mempersilakan!"

Tup, tup giliran kami memang nombor 3 dari 5 kumpulan. Seronok sebenarnya, ya lah tidak terlalu awal dan tidak terlalu akhir. Tengah-tengah.

Alhamdulillah, hasil usaha dan penat lelah akhirnya berbaloi apabila berjaya dinobatkan sebagai johan peringkat zon tengah. Aku tidaklah terlalu mengharap sangat sebenarnya tapi alhamdulillah sudah rezeki.

Inilah antara hadiah hari lahir yang manis buatku. Terima kasih buat rakan-rakan kerana dapat membuat persembahan dengan terbaik. Jasa kalian tidak akan kulupakan.

Minta maaf jika selalu kena bebel kerana selalu datang lambat dan selalu main-main semasa latihan dan macam-macam lagi. Tapi aku tahu kita memang ada harapan kerana anda semua sudah ada pengalaman dan memang berbakat. Tanpa kerjasama satu kumpulan, amat susah untuk kita menjadi johan. Masing-masing ada peranan masing, saling lengkap melengkapi.

Akhirnya doakan kami semua untuk dapat sesuatu pada peringkat kebangsaan di IPGM Kampus Islam, Bangi pada bulan Oktober nanti.

Adios....

11 comments:

TEACHER OF SOMEONE said...

tahniah ;-)

adyri said...

terima kasih, doakan kejayaan kami di peringkat kebangsaan nanti.

ChekguSekolah said...

tahniah..

selamat kembali berpraktikum..

adyri said...

Aku mc hari ni, esok bar start.Huhuhu

CHAM said...

TAHNIAH YA SAHABAT

SCHAKEYRA said...

tahniah.. all the best untuk yang seterusnya....

Askidah Olumis said...

wah wah mabruk!!!harijadi bila?epi belated!!!ya juga salam ramadhan selamat berpuasa!!! (^_^)

adyri said...

19 ogos, tq kide. salam ramadan juga. moga berjumpa kita semua dengan malam lailatul qadar. amin...

Bat said...

Walaupun aku yg paling lambat tau pasal ni, nak ucap gak tahniah! =D

adyri said...

xpe bad. blum tlambat lagi. doakan kami berjaya di peringkat kebangsaan.

Miss jane said...

成人論壇,080聊天室,080苗栗人,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人電影,成人遊戲,成人文學,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,正妹牆