Monday, August 17, 2009

Ipoh Mali

Assalamualaikum Wbt...

Esok aku akan ke Ipoh, Perak Darul Redzuan. Pergi untuk Festival Nasyid IPGM 2009 peringkat zon tengah. Pertandinagn peringkat zon ini mengandungi 6 buah IPGM keseluruhannya tetapi hanya 5 buah IPGM sahaja yang akan bertanding kerana IPGM kampus Islam Bangi mendapat 'bye' kerana menjadi tuan rumah peringkat kebangsaan.

Hajat di hati nak bawa piala pulang ke institut, tapi tak tau la macam mana kan. Doakan kami bersepuluh berjaya membuat persembahan yang akan memukau hakim pada hari rabu nanti. Doakan juga kami semua sihat dan mampu untuk memberikan yang terbaik. Tidak ada bantahan daripada mana-mana pihak dan sebagainya.

Pertandingan itu juga jatuh pada hari lahirku yang ke 23. Moga ada kenangan yang baik pada hari tersebut.

Sempena ramadhan yang bakal menjelma, daku mengucapkan salam ramadhan al-kareem untuk semua pembaca. Tak lupa juga salam kemerdekaan sempena bulan kemerdekaan yang disambut pada bulan Ogos setiap tahun.

8 comments:

TEACHER OF SOMEONE said...

gud luck...
xlupe jgak...
selamat hari lahir ;-)

Semanis Garam said...

semoga team ko menang..
insyaAllah.. amin ya rabb!
happy advanced birthday jugak~!!!

ChekguSekolah said...

good luck

adyri said...

Pqah, yan n zila, tq for all.

along Nazirah said...

Salam.. Selamat datang ke Ipoh,. Moga segalanya berjalan lancar dan penat lelah berulang-alik masa praktikum berbaloi.. Pepun, sume perancangan Allah jua.. Team IPG Ipoh pon berlatih sampai tengah2 malam.. hehe.. Selamat berjuang kepada semua penasyid!

adyri said...

ooo, bgs2. selamat bjuang gak!

babyling said...

semoga berjaya ek..
kalau menang, bangga jua sa anie.
heeeee

SCHAKEYRA said...

Happy becoming birthday!! HEhehehhe~~ Dah Tua...

All the best for all of u!! InsyaAllah...

Eh, along pon ada.. knalkan along, ni la pak imam kami merangkap my classmate!!!