Thursday, January 1, 2009

Salam Maal Hijrah & Happy New Year

Asslamualaikum wb...

What a shock!!!!.... Tak tau macam mana tiba2 je Allah bg cetusan kat hati nak bukak blog. Memang dah lama niat dalam hati nak ad blog sendiri. Tapi belum tergerak lagi nak buat. Sempena tahun bari ni 1/1/2009, saje ambil kesempatan untuk buat blog sendiri. Mudah-mudahan dipermudahkan.

Sebenarnya, saya ni tak pandai langsung bab bloging ni, tapi saja memberanikan diri. xpe, pelan2 orang ckp. Banyak lagi yang perlu dipelajari tentang internet blogging ni. Kadang-kadang tu jeles jugak baca blog orang lain, mcm best je. Bila pulak nak ada blog sendiri kan. Tu yang buat ni, xde dalam perancangan pun.

Saya pun tak tau nak letak ape dalam ni, tapi tengok la macam mana nanti. Mungkin banyak tentang diri sendiri je kot dlm ni. Ape yang saya minat, aktiviti diri sendiri sebagai bakal guru, seorang pelajar, peminat anime dan manga (yang ni mmg mnat gler), mungkin isu2 semasa dekat salam negara mahupun luar negara. Harap2 rajin la untuk posting dalam ni. Jangan 'hangat-hangat tahi ayam' dah la. Huhuhuhuhuhuu.

Saya juga mengharapkan pertolongan daripada 'bakal' pembaca blog saya agar membantu dalam memperbaiki kemahiran saya dalam blogging ni. Saya memang xtau sangat, cuma memberanikan diri sahaja.

Sempena tahun baru ni, smoga Allah permudahkan segala urusan di dunia ini dan mudah-mudahan di akhirat kelak. amin...

No comments: